logo
امروز : چهارشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۸
[ شناسه خبر : ۴۱۲۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان خدابنده:

۹۳ درصد جمعیت خدابنده تحت پوشش بیمه‌اند

۹۳-درصد-جمعیت-خدابنده-تحت-پوشش-بیمه‌اند-
رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان خدابنده گفت: ۹۳ درصد از جمعیت این شهرستان تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ به نقل از نسیم اشراق؛ زهرا ذوالقدر با اشاره به سوم آبان سالروز تصویب قانون بیمه همگانی اظهار داشت: از 161هزار و 760 نفر جمعیت ساکن شهرستان خدابنده 150هزار و 766 نفر تحت پوشش بیمه سلامت هستند که از این تعداد 136هزار نفر بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای و به صورت رایگان بیمه شده‌اند.

بیشتر بخوانید

وی با بیان اینکه افراد فاقد پوشش بیمه درمانی می‌توانند پس از ارزیابی از طریق صندوق بیمه سلامت همگانی ایرانیان تحت پوشش بیمه سلامت قرار بگیرند، افزود: بر اساس نتایج ارزیابی، افرادی که جزو پنج دهک اول باشند به صورت رایگان و افرادی که جزو دهک‌های ۶ تا ۹ هستند با تخفیف 50 تا 80 درصدی تحت پوشش بیمه سلامت همگانی ایرانیان قرار می‌گیرند.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان خدابنده ادامه داد: افراد دهک ۱۰ و بالاتر با پرداخت مبلغ 19میلیون و 380 هزار ریال برای یک سال می‌توانند از مزایای بیمه سلامت ایرانیان بهره‌مند شوند.

وی اضافه کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت خدمات درمانی ناباروری از سال ۱۴۰۱ تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته است و بیمه‌شدگان می‌توانند جهت نشان‌دار شدن و دریافت اطلاعات تکمیلی به اداره بیمه سلامت شهرستان خدابنده مراجعه کنند.

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۵۹
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۲۴
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۲
  • غروب آفتاب : ۱۷:۳۹
  • اذان مغرب : ۱۷:۵۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۱۹